Jos olisin miljonääri tai vaikka edes tuhatnääri ja minulla olisi ylimääräistä rahaa, niin varaisin ajan yksityislääkäriltä ja pyytäisin putkeen kaikki mahdollset kokeet ja kuvantamiset tällä sinisellä sekuntilla.

Olen niin väsynyt tähän kipuun ja sen tuomaan epävarmuuteen ja pelkoon. Tänä aamuna huomastin aamunkoiton auetessa viestiväni jollekin korkeammalla voimalle toivetta, ettei tämä olisi minun viimeinen kesäni.

Mistä tämä kipuilu, väsymys ja huonovointisuus oikein johtuu???
Miksi useita eri vaihtoehtoja ei voida tutkia samaan aikaan vaan koe kerrallaan ensin jonotan, sitten odotan tuloksia, sen jälkeen lääkärin soittoa/ tapaamista?

Olen nyt VUODEN odottanut, odottanut ja odottanut, että JOTAIN löytyisi ja sitä voitaisiin alkaa hoitaa. Mutta ei.

Verikokeet kertovat, että jotain on pielessä, mutta kun kunnallisella on "jonoja ja kesälomia ja blaablaablaa", niin asian selvittäminen kestää. Ja minä voin aina vain huonommin.